Individualna nastava 1na1, 1na2, 1na3
Individualna nastava može se definisati kao jedan-na-jedan oblik edukacije, gdje se instruktor i učenik usredsređuju na određene ciljeve učenja i znanja. U ovom obliku učenja, predavanja mogu biti prilagođena specifičnim potrebama i interesima učenika, zbog čega mnogi smatraju da je ovo najefikasniji oblik učenja. Pogotovo kada je riječ o učenju stranih jezika, individualna nastava može biti izuzetno korisna.
Prednosti individualne nastave
Prilagođena učenju i tempu
Individualna nastava omogućava educiratelju da prilagodi brzinu, stil i metodologiju obuke prema sposobnostima, talentima i potrebama svakog pojedinačnog studenta. U konvencionalnom okruženju klase sa više studenata, ono predstavlja stalni izazov za educiratelje jer ne mogu uvijek zadovoljiti individualne potrebe svakog studenta. Individualna nastava osigurava da se tempo rada uskladi s sposobnostima studenta, čime se studentima omogućava potpuno razumijevanje materijala prije nego što pređu na sljedeći koncept.
Veća fokusiranost na poteškoće
Kroz individualnu nastavu educiratelj ima priliku identificirati poteškoće sa kojima se student može suočiti. Ova informacija se koristi kako bi se osmislio plan rada koji će pomoći studentu da prevaziđe te poteškoće. Studenti imaju priliku razjasniti sve što im nije jasno i postaviti pitanja direktno svom instruktoru bez straha da će ometati ili oduzimati vrijeme drugim studentima.
Poboljšano samopouzdanje
Jedan od ključnih benefita individualne nastave je poboljšanje samopouzdanja kod studenata. Kako su svi instruktorovi resursi usmjereni samo na njihove potrebe i napredak, studenti se mogu osjećati sigurniji u svoje vještine. Educiratelj ima priliku strogo evaluirati ono što student radi dobro i ponuditi pozitivnu povratnu informaciju kojom će poduprijeti samopouzdanje učenika.
Individualna nastava prilikom učenja stranih jezika
Učenje stranih jezika predstavlja poseban izazov, ali individualna nastava može imati mnoge prednosti.
Dinamičke metode podučavanja
U individualnim časovima učenja jezika, svi resursi se koncentririšu na jednog studenta, što omogućava preispitivanje, modifikaciju i optimizaciju metode podučavanja radi postizanja najboljih rezultata. Dodatno, educiratelj ima priliku da uvodi interaktivne i dinamičke aktivnosti koje olakšavaju proces učenja.
Intenzivnija interakcija
Pružanje mogućnosti intenzivnije interakcije između studenta i učitelja može značajno ubrzati proces prelaska sa jedne razine na drugu pri učenju stranog jezika. Ovo uključuje personalizirane vježbe govora, slušanja i pisanja koje su prilagođene studentovim specifičnim potrebama.
Veća mogućnost korekcije grešaka
Individualna nastava prilikom učenja stranih jezika stvara okruženje gdje se svaki verbalni izlaz studenta pažljivo sluša i analizira od strane instruktora. Ovo omogućava trenutnu korekciju grešaka, što doprinosi bržem usvajanju pravilne upotrebe jezičkih konstrukcija.
Sve navedeno ukazuje na to da su individualni časovi idealan oblik edukacije za efikasno savladavanje novih vještina ili znanja, posebno pri usvajanju novih jezika. Methode rada su dinamičke i personalizirane čime se postiže optimalan napredak svakog pojedinca.